About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

woensdag 6 maart 2013

feestje bij Dutchdares!!!

Vandaag ging de 100e dare online op het Dutch Dares blog. Hoe bijzonder is het om juist deze maand gastdesigner te mogen zijn :D

Neem maar eens een kijkje op hun blog, want er is vanalles te doen: een bloghop met heel veel leuke weggeefjes, een kaartenschets en natuurlijk een nieuwe dare!

Voor de 100e dare mag je een van de 99 vorige dares uitkiezen en daarmee een creatie maken.

Ik koos voor dare #95: je favoriete vakantiefoto.


Ik gebruikte er mijn laatste restjes van Echopark Splash voor deze layout. Ik had nog steeds niks met dit vel oranje/gele 'zonnestralen' gedaan en ik wilde het zo graag gebruiken. Op deze LO komt hij mooi van pas vind ik.
 

2 opmerkingen:

M@risk@ zei

Wat een heerlijke zomerse layout met schattige foto's. Fijn weekend.

Petra zei

Wat een supervrolijke layout en je nieuwste uitwerking als gastdesigner bij de Dutch Dares is ook al zo mooi! Bedankt voor je bijdragen Marianne!