About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 6 januari 2013

DCL #168

Het was een poosje stil op mijn blog. Drukke feestmaand, daarna genoten van de vakantie en weinig gescrapt. Het viel niet mee om de draad weer op te pakken, maar eenmaal achter mijn knutseltafel was dat gevoel al snel verdwenen.

Wij bij Dutchcardlovers hielden een kleine blogpauze, maar gisteren ging de nieuwe challenge van start!

De opdracht komt van Yvon en luidt: maak een nieuwjaarskaart/project.

Ik maakte deze kaart:


Met papier van Echopark, Sn@p van Simple Stories, washitape en thickers.
De sponsor is deze week: Papercraft's Hobby.
Doen jullie in dit nieuwe jaar allemaal weer mee?

Geen opmerkingen: