About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 7 oktober 2012

Wish

Op het forum van de Scrapotheek wordt dit weekend veel aandacht besteed aan World Card Making Day. Er zijn diverse challenges waaraan je mee kunt doen. Gisteravond ben ik er eens lekker voor gaan zitten en heb ik deze kaart gelift:


En zo werd mijn kaartje:

Hopelijk lukt het me om vandaag met nog wat opdrachten aan de slag te gaan!

2 opmerkingen:

Ellen zei

Mooie lift Marianne!
Om je vraag te beantwoorden:
Je kunt met de Cameo niet printen, dat moet je met je eigen printer doen maar hij zet herkenningstekens op de print en snijdt daarna wel precies je print uit! Reuze handig (als je het goed doet...)Haha.
Groetjes Ellen

Yolanda zei

Mooie kaarten. Ik vind dat wel mooi al die losse elementjes, lekker speels. Groetjes Yolanda