About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zaterdag 6 oktober 2012

DCL #158

World Card Making Day vandaag! Ik zie op veel blogs allerlei leuke challenges voorbij komen. Natuurlijk gaat er ook vandaag weer een nieuwe challenge van start op het Dutchcardlovers blog.

Miriam bedacht een opdracht in herfst- of halloweenkleuren.


In mijn papiervoorraad vond ik geen papier in herfstige tinten en al surfend op het wereldwijde web kwam ik een kaart tegen in de vorm van een pompoen. Dat was mijn inspiratie voor m'n kaartje:

Op ons blog vind je meer inspiratie en alle informatie over de challenge en onze sponsor van deze week.

Ik kruip nog even achter m'n scraptafel om aan wat challenges mee te doen! Fijn weekend allemaal!


4 opmerkingen:

Cornelie zei

Super tof je pompoen!

Ellen zei

Vind hem zoooo leuk!!!
Groetjes Ellen

Linda Visser - van der Velden zei

Wow wat gaaf! Ik zag dit soort kaarten al een aantal keer op Pinterest en was zelf ook van plan er 1 te maken. Ze zijn echt leuk! Heb je 5 gelijke ovalen gebruikt? Groetjes

Angèle zei

Je prachtige pompoenkaartje staat hier te pronken! Echt een blikvanger! Zeker nu in de herfst. Dank je wel Marianne voor deze bijzonder mooie felicitatie.

Groetjes, Angèle