About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zaterdag 25 augustus 2012

DCL #152

Washitape is helemaal hot op dit moment; zelfs de Hema heeft een hele collectie in haar assortiment momenteel.
Op het blog van Dutchcardlovers start vandaag een nieuwe challenge en Rosalien bedacht er een met washitape in de hoofdrol: verwerk op de een of andere manier washitape op je kaart.
Heb je geen tape, dan vind je op het blog van Ellen en Marjan een tutorial om het zelf te maken.

Mijn inspiratie kwam van deze kaart die ik zag op Pinterest.


De washitapejes komen van de Hema en van Zilte.nl. De tekststempel en het stansje van de fiets zijn van Marianne Design.

De challenge bij DCL wordt deze week gesponsord door Cute Stamps and Cards.
Jullie hebben weer tot a.s. vrijdag (31 augustus) 18.00 uur de tijd om mee te doen.

5 opmerkingen:

Mariëtte zei

Je kaart is heel vrolijk geworden.Leuk die lijnen schets. Welke inkt gebruik je om te stempelen op het tape? Bij mij veeg ik het er zo weer af!
groetjes Mariëtte

Stampidoe@gmail.com zei

Wat een mooie kaart, die fiets is ook heel leuk

Ellen zei

Hij is leuk geworden Marianne! Lijkt me nog niet eenvoudig om de tape zo over elkaar heen te vlechten....
Groetjes Ellen

Marjan zei

Ik vind hem super! Erg leuk dat tape tegen het wit en de fiets steekt er mooi tegen af! Fijn dat je meedoet met DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Hij is goed geslaagd Angèle heel leuk gedaan met het tape. En die fiets stans is ook erg leuk. ;)

Groetjes Rosalien