About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

maandag 30 april 2012

DCL #136

Dit weekend zijn we er lekker even tussenuit geweest met zijn drietjes. We zaten in een leuk vakantiehuisje in Twente. Het weer viel reuze mee, dus we konden er heerlijk op uit.
Jullie hebben van mij nog de nieuwe challenge te goed die zaterdag van start ging op het Dutchcardlovers blog.
Miriam maakte deze mooie schets:

En ik maakte er deze kaart mee, voor de verjaardag van mijn moeder:
De prijs wordt deze week gesponsord door MadebyMaly. Doen jullie allemaal weer mee? Ik hoop later in de week nog een bericht te posten met foto's van mijn ProjectLife-album. Ik loop een paar weken achter op schema, maar de komende 2 weken heb ik nog vakantie dus het moet lukken om straks weer helemaal bij te zijn.

1 opmerking:

Rosalien Zwackhalen zei

Heel mooi kaartje Marianne, ik vindt die geembosde vlinder zo leuk. Welke mal heb je hiervoor gebruikt?

Groetjes Rosalien