About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 22 april 2012

DCL #135

Gisteren is de nieuwe challenge geplaatst op het DCL-blog.
Anja heeft een leuke schets gemaakt:


Dit geboortekaartje maakte ik ermee:


Voor mijn nicht en haar vriend, die vorige week hun eerste kindje kregen.

We worden deze week gesponsord door Stempelstudio Karin de Graaf.

Vorige week was het hier nogal hectisch en toen is het er niet van gekomen om mijn kaartje voor DCL te plaatsen, dus hier komt ie alsnog:


Een oer-Hollands kaartje met papier van Echopark en de koe van October Afternoon.

Fijne zondag nog!

2 opmerkingen:

Ellen zei

Lekker vrolijk kaartje, prachtig papier! De koe is ook toppie!
Groetjes Ellen

Marjan zei

Ik kende je Boera kaartje al van het forum, zo leuk! Maar deze voor Lynn is echt een prachtige strakke kaart. Mooi!

Groetjes, Marjan