About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 1 april 2012

DCL #133

De opdracht voor deze week is: gebruik een quote op je kaart. Er hoort verder geen schets bij, dus de indeling van je kaart is helemaal vrij.
Ik vond op internet deze verjaardagsquote die me inspireerde tot het maken van de achtergrond. Verder een sticker en de quote in de tekstballon getypt.


Je hebt deze keer 2 weken de tijd om mee te doen, i.v.m. pasen. De challenge loopt dus tot en met 13 april. Creaworld Miekelotte is deze keer onze sponsor.

4 opmerkingen:

Margot zei

ik vind 't kaartje helemaal leuk!

Marjan zei

Ik ook, zo leuke en fris met de strookjes en kleuren!

Groetjes, Marjan

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hem helemaal super en zo leuk gedaan met die stroken. Dat maakt hetgeheel zo lekker speels.

Groetjes Rosalien

Angèle zei

Het achtergrondje is heerlijk vrolijk. Net als de kleuren. Leuk kaartje!

Groetjes, Angèle