About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

vrijdag 3 februari 2012

project life week 4 + een kaartje


Week 4 van mijn Project Life is een enkele pagina geworden:


Ook maakte ik van de week nog een kaartje met de laatste schets van Challenges for you. Jammergenoeg stopt dit challengeblog ermee. Ik heb niet vaak de tijd gehad om mee te doen, maar ik genoot wel iedere week van de inspiratie die ik er op deed.


Tot morgen, dan ben ik er met de nieuwe opdracht van Dutchcardlovers!

2 opmerkingen:

Angèle zei

Geweldig dat project Life! Je kan elke dag starten toch? Ik twijfel nog, maar nu ik het overal tegenkom vind ik het supergaaf!

Fijn weekend Marianne

Rosalien Zwackhalen zei

Super gedaan Marianne, ik wil er ook mee beginnen maar tot nu toe niet veel verder gekomen als de voorbeidingen. En nu zit ik weer te twijfelen om het otch op 30x30 formaat te doen inplaats van A4.

Groetjes Rosalien