About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 12 februari 2012

DCL #126

Allereerst sorry voor mijn afwezigheid de afgelopen week. Ik was geveld door een hevig griep! Maar gelukkig ben ik weer helemaal beter.

Gisteren is de nieuwe challenge online gekomen op het Dutchcardloversblog, waarvoor ik op de valreep nog een kaartje gemaakt heb.

De schets komt van Anja deze week.


Dit is mijn kaartje:

De sponsor deze week is: Harlekino Hobby.

Verder hebben we nog een leuk nieuwtje: Marjan komt ons team versterken!! Leuk he?!?

Ik zal jullie ook mijn wiebelkaartje van vorige week nog even laten zien, voor het geval je hem gemist hebt op het blog van Dutchcardlovers.


Jeetje, wat was die wiebelkaartenchallenge een succes zeg! We hadden nog nooit zoveel deelnemers!

1 opmerking:

Marjan zei

Fijn dat je weer op de been bent! Zowel je wiebelkaart als je kaart n.a.v. de schets van Anja zijn mooi! In jouw frisse, eigen stijl!

Groetjes, Marjan