About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

maandag 16 januari 2012

challenge #122 bij Dutchcardlovers

Afgelopen zaterdag is de nieuwe challenge geplaatst op het blog van Dutchcardlovers. Deze week heeft Rosalien een mooie schets ontworpen. Maar de challenge bestaat uit meer: bij de schets hoort ook nog de uitdaging om alleen de kleuren wit en blauw te gebruiken!

Ik maakte dit kaartje:

De Scrapcorner sponsort ons deze week met wel een hele leuke prijs. Je mag namelijk je eigen naamstempel laten maken!

3 opmerkingen:

decreatievetafel zei

Mooi kaartje.

groetjes Liesbeth

Marjan zei

Geweldig mooie kaart!!

Groetjes, Marjan

Angèle zei

Een heel mooi kaartje Marianne. Ik hou van de eenvoud.

Groetjes, Angèle