About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 11 december 2011

DCL #120

De laatste challenge bij Dutchcardlovers voor dit jaar.
We maken er een beestenboel van en de opdracht luidt dan ook: gebruik een dier in je creatie.


Dit kaartje maakte ik:

Ik vind ze zo leuk: die wiebelkaartjes!

Deze keer stelt De Scrapheap een hele leuke prijs beschikbaar.

2 opmerkingen:

José zei

Ik ben ook helemaal weg van wiebelkaarten. Ik ga voorlopig weinig anders maken hahaha.
Ik vind de jouwe ontzettend leuk met het nijlpaadje. Lekker vrolijk!
Liefs, Jose

José zei

Lieve Marianne,
Ik wil jou en je gezin het allerbeste toewensen voor 2012! DAt het maar een mooi en creatief jaar mag worden.
LIefs, Jose