About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

maandag 7 november 2011

Uitnodigingen

Op 25 november wordt Sam alweer 1 jaar!
Zoals ik gisteren al vertelde, wilde ik zelf uitnodigingen maken voor zijn 1e verjaardagsfeestje. Na wat surfen op internet naar ideetjes, kwam dit eruit rollen:



Op de achterkant van de foto staat de tekst.
Ik vind ze zo ontzettend leuk geworden!

6 opmerkingen:

Nadine zei

Wat een schatjes, zeg! Super leuk gedaan! Dat wordt vast een groot feest!

anja curvers zei

Ze zijn echt supergaaf geworden marianne en wow 1 jaar alweer wat gaat het toch snel.

Rosalien Zwackhalen zei

Ohh gaaf gedaan Marianne, en wat gaat het snel hé? Alweer 1 jaar.

Groetjes Rosalien

Ivon zei

hoi hoi wat een leuke uitnodiging waar heb je die gevonden wat leuk dat je zoon ook de 25ste jarig is ik ook en was ook aan het neuzen voor een uitnodiging te maken

Ivon zei

hoi hoi wat een leuke uitnodiging waar heb je die gevonden wat leuk dat je zoon ook de 25ste jarig is ik ook en was ook aan het neuzen voor een uitnodiging te maken

Anoniem zei

Met wat heb je de cirkels afgewerkt op de envloppe? Heel mooi gedaan