About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

woensdag 9 november 2011

pakjesswap

Ik heb weer meegedaan aan een swap bij de Nederlandse Swappers. Deze keer werd er een pakjes en zakjesswap gehouden, want inhield dat je een pakje of zakje van een of andere mix mooi verpakte en die naar je swapmaatje stuurde.

Ik was gekoppeld aan Marlies en van haar ontving ik deze mooie verpakking:



Jammergenoeg was die van mij een behoorlijke tijd onderweg, maar gelukkig heeft Marlies hem uiteindelijk toch ontvangen.



Ik vond het weer erg leuk om mee te doen.

2 opmerkingen:

crealinedance zei

hoi hoi dat is ook een leuke verpakking geworden.gr.Nel

Nadine zei

Leuk zeg van allebei!