About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 13 november 2011

DCL #116

Vorige week deden er een record aantal deelnemers mee aan onze challenge bij Dutchcardlovers. Wat leuk om al jullie creaties te bekijken!
Deze week hebben we weer een nieuwe schets voor jullie:


Anja maakte hem dit keer. Issie leuk of niet?!?

Ik ben in de week geweest met mijn distressinkten en daar kwam deze kaart uit rollen:


Iets totaal anders dan jullie van mij gewend zijn, maar ik vind het heel leuk om zo af en toe eens iets nieuws uit te proberen.
Later deze week zal ik jullie nog een kaart laten zien die ik gemaakt heb met distressinkt.

De challenge van Dutchcardlovers wordt deze week gesponsord door Madebymaly.
Ga maar eens kijken op ons blog voor meer inspiratie en hopelijk doe je ook mee!

4 opmerkingen:

Margot zei

supermooie kaart!

Marjan zei

Dat is het ook! En ik vind dit een heel mooi probeersel! :)

José zei

Hij is erg mooi Marianne. Het is soms hartstikke inspirerend om eens wat anders te proberen en out of the box te gaan zeg maar. Leuk!
Liefs, Jose

José zei

Hij is erg mooi Marianne. Het is soms hartstikke inspirerend om eens wat anders te proberen en out of the box te gaan zeg maar. Leuk!
Liefs, Jose