About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 6 november 2011

DCL #115

Vorige week lukte het me niet om een kaart te maken voor Dutch Card Lovers, want ik was druk met de uitnodigingen voor Sam's 1e verjaardag. Natuurlijk heb ik, met hulp van mama, zelf wat in elkaar geknutseld. Hoe de uitnodigingen geworden zijn zal ik later deze week laten zien.

Vandaag laat ik jullie de kaart zien voor challenge #115 van Dutch Card Lovers.


Yvon heeft deze superleuke schets gemaakt en omdat ik nog behoorlijk wat kerstkaarten wil maken heb ik er met deze schets maar alvast weer 1 gemaakt:


Ik heb voor dit kaartje de kerstlijn 'Season's Greetings' van Echopark gebruikt. Het cardstock heb ik geembost met clear embossingpoeder en de sneeuwvlok is bewerkt met een laagje Stickles. Het tekststempeltje is van Kaisercraft.

Natuurlijk valt er deze week ook weer wat te winnen en wat!
Deze week hebben we voor de complete top3 een prijs klaar liggen!
De prijzen worden gesponsord door Crea-uniek en 't Bezige Bijtje.

4 opmerkingen:

Nadine zei

Wat een prachtig kerstkaartje. Leuk ontwerp! Mooi met die stempel op de achtergrond!

Marjan zei

Heel mooi in jouw eigen stijl, altijd gaaf!

Groetjes, Marjan

Annemieke zei

Gaaf gedaan!! Vind de sneeuwvlok erg gaaf.
Groetjes, Annemieke

By Aline zei

Een hele mooie kaart... :D