About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 20 november 2011

CFY-kerstkaartenweekend #1

Gisteravond waren we op bezoek bij Ellen & Rimmie. De mannen gingen naar de bioscoop en Ellen en ik hebben ons prima vermaakt met scrappen!

Bij Challenges for you wordt dit weekend een kerstkaartenweekend georganiseerd, dus een mooie gelegenheid om de voorraad eens aan te vullen!
Wilma, Berdien en Monique hebben ieder een superleuke schets gemaakt om een kerstkaart mee te maken.

Ik maakte eerst dit kaartje met de schets van Monique:


En mijn andere kaartje? Die komt zometeen in een aparte blogpost.

8 opmerkingen:

Ellen zei

En ook deze is erg leuk Marianne!
Groetjes Ellen

Monique zei

Nog zo'n mooie kaart, leuk!!

Anoniem zei

Wat een gave kaart! Ik vind hem helemaal geweldig!

Liefs
Samantha

Brenda Roggeveen zei

Leuk met die grote letters in de titel!

anja curvers zei

Hey leuk Marianne dat je ook hebt meegedaan. Super kaartje hoor mooi papier.

Jann-will zei

Mooi!

groetjes Wilma

Marjan zei

Vind deze ook heel erg geslaagd!

Groetjes, Marjan

Nadine zei

Een te gek kaartje Marianne, mooi strak. Goed gelukt!