About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 23 oktober 2011

Liftchallenge #3: Speciaal voor jou

Op de valreep heb ik nog een kaartje gemaakt voor liftchallenge #3. Want vanavond sluit namelijk de inzendtermijn.

Ik vond de te liften kaart erg mooi:

En ik haalde er veel inspriratie uit voor mijn eigen kaart:

Jammergenoeg ging het stempelen een beetje mis, maar ik kan het helaas niet verder verdoezelen.
Ach ja, hij is handgemaakt en dan mag het... toch?!?!

5 opmerkingen:

Margot zei

mooi kaartje! ik vind de kleuren erg gaaf bij elkaar!

Marjan zei

Mooi kaartje heb je gemaakt voor de Liftchallenge. Ja hoor, handgemaakt is tenslotte nooit hetzelfde als een gedrukte uit de winkel. Bedankt voor je deelname!

Groetjes, Marjan

Cornelie zei

Wat een heerlijke kleurencombi!! Mooi gelift, enne schoonheidsfoutjes zijn toegestaan!haha
Erg leuk dat je met de liftchallenge meedoet!!
Groetjes cornelie

Nadine zei

Wat leuk dat je meedoet en op het laatste moment is helemaal geen probleem. Zeker niet als je kaart zo mooi is ;) enne foutje kan gebeuren, niet getreurd, hij is prfachtig! Tot de volgende challenge!

José zei

Mooi gelift Marianne! Leuk de doily en de ponsrand. Mooie kleurencombinatie ook.
Hartstikke leuk dat je meedoet met de liftchallenge!
Groetjes, Jose