About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 16 oktober 2011

DCL #112

Voordat ik jullie mijn kaart voor de nieuwe challenge bij Dutchcardlovers laat zien, wil ik jullie eerst vertellen dat we 2 nieuwe kaartentalenten aan ons team hebben toegevoegd.

We hebben Jose en Margot gevraagd of ze ons team willen komen versterken en ze hebben allebei JA gezegd! Wat een aanwinst he?!

Dan nu de challenge van deze week. Angele heeft een superleuke schets gemaakt.


En mijn kaartje:
Ik ben een groot fan van vlaggetjes, maar natuurlijk zijn jullie vrij om in de plaats daarvan iets anders te gebruiken. Verras ons zou ik zeggen!

Deze week worden we gesponsord door In2stamps en zij stellen een een cadeaubon van € 10,- beschikbaar.

1 opmerking:

Margot zei

ik vind je kaartje erg leuk en feestelijk!