About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zaterdag 17 september 2011

Een lift bij Dutchcardlovers

Anja heeft voor deze week wel een hele leuke challenge bedacht: lift een van de DT-leden! Je kunt een kaart kiezen van een van onze blogs of van het DCL-blog. Laat bij je uitwerking ook even zien welke kaart je precies gelift hebt.

Ik heb deze kaart van Ellen gelift:


En dit is mijn kaartje geworden:


Een geboortekaartje voor ons kersverse nichtje: Isa!

De prijs wordt deze week beschikbaar gesteld door De Scrapheap en je hebt tot vrijdag 23 september 18.00 uur de tijd om mee te doen!

1 opmerking:

Marjan zei

Prachtig Marianne, ik weet niet elke ik mooier vind!

Groetjes, Marjan