About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

dinsdag 16 augustus 2011

DCL 103

Angele heeft deze prachtige schets bedacht:


Een hele prettige schets om mee te werken, vind ik, omdat je er alle kanten mee op kunt!

Ik maakte er dit kaartje mee:


Iedere week doen er weer veel dames (en een enkele keer een heer) mee en het worden er iedere week meer. Leuk hoor, dat jullie ons blog zo waarderen!

Deze week valt deze superleuke prijs te winnen:
Genoeg reden om weer met ons mee te doen, toch?

2 opmerkingen:

Marjan zei

Helaas heb ik geen tijd, ik heb deze wel opgeslagen, want de schets is zeker leuk! Jouw uitwerking ziet er weer goed uit, Marianne!

Groetjes, Marjan

José zei

Mooie kaart! De ponsranden vind ik erg mooi en de tekstlabel ook!
Groetjes, Jose