About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zaterdag 27 augustus 2011

Challenge #105 bij DCL

De week is weer voorbij gevlogen! Hoog tijd dus voor een nieuwe challenge op het blog van Dutchcardlovers.

Rosalien bedacht een leuke schets in blokjespatroon. En hoewel ik best een strakke scrapstijl heb, was dit toch nog best een uitdaging voor me!


De sponsor van deze week is Miekelotte. Zij stellen 2 leuke stempels beschikbaar.

Ik ga d'r weer vlug vandoor! Ik ben bezig met een LO voor in het boek van Sam en die wil ik nog even af maken.
Fijn weekend!

3 opmerkingen:

Angèle zei

Ben helemaal weg van je kaartje Marianne! Zag het net pas en daarom kom ik het hier even vertellen. Prachtig gedaan!

fijn weekend, Angèle

José zei

Geweldig mooi al die verschillende dessins en kleuren! Mooi afgemaakt met de vlinder. Ik vind het super!
Groetjes, jose

Marjan zei

Geweldige kaart, jij hebt zo'n leuke stijl!

Groetjes, Marjan