About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zaterdag 2 juli 2011

Dutchcardlovers # 97

Deze week heeft Rosalien een erg leuke challenge bedacht: maak een Diaper Fold Pouch. Wat dat precies is? Op het blog van Dutchcardlovers vind je een paar linkjes naar tutorials. Maar ik kan je zeggen dat het erg eenvoudig is!

Ik heb een diaper fold pouch in babystijl gemaakt. Met bijvoorbeeld een paar sokjes erin heb je een hartstikke leuk geboortecadeautje!



Deze week wordt de prijs gesponsord door Dolls&Decorations.
Bij DCL kun je zien welke leuke prijs je kunt winnen en zien wat de andere DT-leden gemaakt hebben.

Fijn weekend allemaal!

3 opmerkingen:

José zei

Wat enig dit! Erg leuk idee om er een babykadootje in te doen. Het stempeltje is zooo snoezig er bij.
Groetjes, Jose

Marjan zei

Ook jouw uitwerking vind ik erg mooi, je stijl spreekt er weer echt in. Leuk stempeltje inderdaad en die sokjes erin... zo schattig!

Groetjes, Marjan

redscrap zei

wat ene leuke luier, kaart
Je hebt een mooie frisse stijl, leuk hoor, ben je gaan volgen hoor!
Wil je mij ook volgen?
http://redscrap.blogspot.com/