About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

dinsdag 31 mei 2011

Feest bij Dutchcardlovers!

We vieren feest bij Dutchcardlovers, want we bestaan deze week 2 jaar!

Ellen heeft een superleuke challenge bedacht, namelijk deze bingokaart. Het is de bedoeling dat je de materialen uit een horizontale, vertikale of schuine rij op je kaart verwerkt.

Drie op een rij.....

En dit kaartje heb ik gemaakt:


Er zijn vier sponsoren die voor ons 2 jarig bestaan prijzen beschikbaar hebben gesteld;

Scrapfever;

Scrapotheek;



Made by Maly;

Robyn's Fetish;

Doen jullie ook weer mee?
Je hebt nog tot a.s. vrijdag 18.00 uur om je kaart te plaatsen!

Geen opmerkingen: