About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zaterdag 9 april 2011

Challenge #88 bij Dutchcardlovers

Deze week mag ik de challenge verzorgen op het Dutchcardlovers blog. Ik vond dat het weer eens tijd was voor iets anders dan een schets.

Daarom heb ik de volgende challenge bedacht: maak een stoere mannen/jongenskaart in een afwijkende vorm (dus niet rechthoekig of vierkant).

En deze creatie heb ik bedacht:


De sponsor van deze week is Crea Unieken zij stellen 2 hele leuke creatables van Marianne Design beschikbaar.

Ben je benieuwd naar de creaties van de overige DT-leden? Kijk dan snel op ons blog!

1 opmerking:

Marjan zei

Vind jouw uitwerking ook erg gaaf!
Leuk idee, helaas geen tijd om mee te doen.

Groetjes, Marjan