About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 31 oktober 2010

sketch 68 bij Dutchcardlovers



Dit kaartje heb ik gemaakt met sketch 68 van Dutchcardlovers. De sketch is gemaakt door Yvon en het is er weer eentje waarmee je alle kanten op kunt.
Zin om ook mee te doen? Deze week worden we gesponsord door Dolls & Decorations en zij stellen een leuke prijs beschikbaar!

2 opmerkingen:

Marjan zei

Prachtig kaartje in mooie kleuren. De bloem met de pin maakt het echt af!
Veel plezier met je Glimmermist, ik was er ook nooit mee bezig, tot ik steeds vaker ontdekte hoe leuk de technieken van Tim Holz zijn. Alleen.. je wordt er wel vies van, haha! Dus tip: leg je projectje in een doos met daarin een stuk keukenpapier, scheelt veel geveeg.:)

Groetjes, Marjan

simone zei

heel erg mooi kaartje, lekkere frisse kleurtjes en super mooi die bloem met pin
groetjes Simone