About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 17 oktober 2010

Geboortekaartje met DCL #66

Gisteren is de nieuwe sketch online gekomen bij Dutchcardlovers. Ik vond het deze week een uitdaging om er een kaartje mee te maken, maar het is gelukt!



Ik leg alvast maar een voorraadje geboortekaartjes aan voor de dames van de zwangerschapsgym die binnenkort allemaal in dezelfde periode zullen gaan bevallen ;)

Oooohhhwwww, Pascal is gisteren druk bezig geweest met het inrichten van de studeerkamer, met de nodige hulp van pap en mam. En het wordt mooooiiiii!!!! Volgende week kan ik mooi aan de slag met het inrichten, want we hebben er ook een scraphoek voor mij gemaakt!!!

1 opmerking:

Marjan zei

Het is een beeldschoon kaartje!!
Knap zoals je de schets hebt uitgewerkt.
En succes met die kamer, heerlijk... een eigen scraphoekje!

Groetjes, Marjan