About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

dinsdag 23 februari 2010

Challenge van deze week bij DCL

Deze week mocht ik de challenge verzorgen bij DCL. En omdat we al een aantal weken op rij met een sketch gewerkt hebben, leek het mij wel eens tijd om een andere challenge te bedenken.
Van mij kan het voorjaar niet snel genoeg beginnen, dus dat was mijn inspiratie om de challenge te bedenken: maak een kaartje in een aparte vorm (dus niet rond, rechthoekig of vierkant) in het thema voorjaar.
Het DT heeft weer voor veel inspiratie gezorgd, kijk >hier< maar eens.



De prijs van deze week is ook niet mis: Madebymaly stelt een cadeaubon beschikbaar van € 10,- te besteden in de webwinkel!!!
Nou, als dat niet genoeg reden is om mee te doen ;)

Trouwens, ik zie nu net dat ik mijn kaartje van vorige week ook nog niet heb laten zien. Hier komt ie dan alsnog, want het was een superleuke sketch om mee te werken!



Deze week heb ik een week vakantie, dus grote kans dat er nog wat scrapsels voorbij zullen komen!

Geen opmerkingen: