About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 17 januari 2010

Sketch 29 van Dutch Card Lovers

Gisteren heeft Anja de nieuwe schets geplaatst bij Dutch Card Lovers.
Ik vind het een erg leuke en uitdagende schets die erg leuk is om te maken.
Deze week wordt de prijs gesponsord door Hobbycompleet De Duif. Kijk maar eens gauw hier wat voor leuks er deze week te winnen valt!
Dit is de schets van Anja:
En dit is het kaartje dat ik ermee gemaakt heb:

Papier: Cosmo Cricket, Girl Friday, Cardstock: Colorcore, Bloemen: Painterly Petals Hydreangeas van Prima Marketing.
Ik had in eerste instantie hele andere plannen met deze schets, maar wat ik in gedachten had wilde maar niet lukken. Ach, over dit kaartje ben ik ook redelijk tevreden.

1 opmerking:

Ellen zei

He Marianne,
Vind alle kaartjes weer erg mooi geworden hoor. Dat papier van CC is ook erg mooi, leuke kleuren.
En nee hoor viel mee die 'toffee' uit de CO.

Liefs Ellen