About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 31 januari 2010

DCL #31

Gisteren heeft Ellen de nieuwe sketch geplaatst op het DCL blog. Wederom een leuke en fijne sketch om mee te werken, dus kijk maar gauw op het blog wat de overige DT-leden ermee gemaakt hebben!



Deze week wordt de prijs gesponsord door Stempelstudio Karin de Graaf.

Van m'n DT-genootje Miriam kreeg ik afgelopen week deze award:


Heel lief van je, dank je wel Miriam.

Er zijn enkele regels verbonden aan deze award:
1 Kopieer deze award naar je blog
2 Maak een link naar de persoon van wie je deze award gekregen hebt
3 Vertel 7 interessante dingen over jezelf
4 Kies 7 andere bloggers om de award door te geven
5 Maak een link naar hun blog
6 Laat een berichtje achter op hun blog, om ze te vertellen over de award die ze gekregen hebben van jou.

Nou, laat ik eens beginnen met de 7 interessante dingen over mezelf:
Wist je dat????
1. Ik nu zo'n 3,5 jaar scrap?
2. Ik heel wat familieleden en een vriendin heb die ook scrappen, en dat er dus altijd wel een gezellig scrapmaatje te vinden is?
3. Ik pas sinds 2 jaar voor de klas sta en ik daarvoor marketingassistente ben geweest?
4. Ik veel het internet afstruin op zoek naar leuke ideetjes en dat het me eigenlijk teveel tijd kost en daardoor het scrappen erbij inschiet?
5. Mijn grootste hobby eigenlijk scouting is? Hier gaan heel wat vrije uurtjes in zitten, maar de lol die we hebben met het leidingteam en onze welpen zou ik voor geen goud willen missen!!!
6. Ik verzot ben op chocolade? Sinds kort ben ik behoorlijk aan het afkicken want er moeten heel wat kilo's vanaf.
7. Ik het een hele eer vind om in het DT van Dutchcardlovers te zitten?

Nu zou ik de award door moeten geven aan 7 andere bloggers, maar deze award is al zo veel rondgegaan. Daarom geef ik hem aan alle lezers van mijn blog!

Geen opmerkingen: