About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

woensdag 26 augustus 2009

100e bericht

Wauw, dit is alweer mijn 100ste blogbericht! Dat gaat snel!

Afgelopen maandag was er een online crop op het sa-forum. Ik heb ook meegedaan, maar ik ben niet zo'n snelle scrapper en krijg een LO dan niet af in 1 avond. Gisteren heb ik hem af gemaakt en dit is het resultaat:



In de vakantie is onze kapster bevallen van een zoon. Voor haar heb ik dit geboortekaartje gemaakt:
Bedankt weer voor het kijken, laat gerust een berichtje achter en tot gauw!

1 opmerking:

Ellen zei

Hey meissie,
Ik denk er heeft nog niemand gereageerd op jou mooie werkjes laat ik dat maar eens even gaan doen. Ze zijn echt leuk, vooral het kaartje vind ik erg mooi.

Liefs Ellen

ps. ben weer bezig geweest op mijn blog.......