About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 21 juni 2009

Vaderdag

Natuurlijk heb ik voor vaderdag een kaartje gemaakt. Dat moest nog wel 'even snel' vanochtend gebeuren, want de afgelopen week was gigantisch druk. Dat zal nog wel even zo blijven tot aan de schoolvakantie en het zomerkamp. Ach, het zijn op zich allemaal leuke dingen die moeten gebeuren, dus dat maakt het allemaal minder erg.

De inspiratie voor dit kaartje komt uit de Cards Only van mei/juni. Nog een paar dagen en dan zal het nieuwe blad wel uit zijn. Komt dat even goed uit, want vrijdag ben ik vrij en ga ik lekker shoppen met mama in Doorn!


Pap, fijne vaderdag en ik heb nu al zin in de bbq van de week!

Geen opmerkingen: