About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

woensdag 11 maart 2009

Veel te lang geleden...

... dat ik op m'n blog iets geplaatst heb. Maar ik ben momenteel nogal druk waardoor ik weinig aan scrappen toekom. Volgende week moeten de rapporten mee, dan nog de gesprekken en dan hoop ik het weer even wat rustiger te krijgen.

Afgelopen zondag heb ik een heerlijk scrapdagje gehad met mama. Eigenlijk was het de bedoeling dat Ellen er ook zou zijn, maar zij was helaas ziek (beterschap meis!).
Ik heb een LO gemaakt voor de fotoswap met Norbiba, maar die kan ik nog niet laten zien omdat zij hem nog niet ontvangen heeft.
En ik heb een canvas gemaakt voor m'n oom en tante.


Ik hoop eerdaags een betere foto te kunnen plaatsen, want deze is erg geel.

En een tijdje geleden heb ik pagina's voor een vriendinnenboekje op het sa-forum gemaakt. Iedereen maakt een pagina voor de anderen in je groep en je krijgt van iedereen een pagina terug. Hartstikke leuk om aan mee te doen. Inmiddels heb ik alle pagina's ontvangen, dus nu kan ik mijn pagina wel laten zien...


Tot gauw!

Geen opmerkingen: