About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 15 maart 2009

Fotoswap en een kaartje

Natuurlijk heb ik ook deze ronde weer meegedaan met de fotoswap op het sa-forum. Deze keer was ik gekoppeld aan Norbiba.
Zij maakte deze LO voor mij:



En ik deze voor haar:



Ook heb ik afgelopen woensdag met mams een kaartje gemaakt. Ik heb er de schets op 2sketches4you voor gebruikt, maar helaas was ik te laat met inleveren.

3 opmerkingen:

Ellen zei

He Meis,
Wat heb je weer een mooie dingen gemaakt (en gekregen). Heb er wel weer zin in om samen te freubelen...... heerlijk.

Groetjes Ellen

sam zei

leuke lo heb je gemaakt, en mooi kaartje! groetjes sam

Wendy Schoonhoven zei

Ze zijn beiden erg leuk geworden, xxxWendy.