About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zaterdag 7 februari 2009

2s4y en wedstrijdkaart

Het sa-forum organiseert een maandelijkse kaartenwedstrijd. Deze maand is het de bedoeling dat je werkt met een sketch en de kleuren groen en blauw moeten erin voorkomen.
Ik heb voor deze wedstrijd een tag gemaakt:



Natuurlijk heb ik deze week ook weer een kaart gemaakt met Kazan's sketch 19 op 2sketches4you. Er is een nieuw designteam gekozen, dus ik ben erg benieuwd naar hun inspiratievolle kaartjes!

4 opmerkingen:

~dawne zei

I love both the tag & card....great color combos on both & I love the butterfly.

Unknown zei

Both are lovely and I also love how you distressed your edges on the card. Great job - thanks for playing
Hugs
Kazan

cnelson zei

fabulous work! love these!

Ewonne zei

just amazing!!! Really beautiful ♥♥