About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

maandag 13 oktober 2008

SA-forumdag & FAB5

Gisteren ben ik naar de forumdag van Scrappersanonimous geweest. Scrapland in Amsterdam was zo vriendelijk om haar deuren te openen voor een kleine 50 scrappende en beppende meiden.
Het was een erg gezellige dag. We hebben eerst een kaartenworkshop gedaan met Janneke en daarna hebben we een enveloppenswap gehouden. Tussendoor geshopt, gesnoept van al het lekkers dat iedereen had meegenomen, een bingo en gezellig geklept.



Toen ik thuis kwam en m'n mail opende zag ik tot m'n verbazing dat mijn kaartje deze week in het rijtje van de FAB5 op 2sketches4you staat!!! Wow, wat een eer!! En dat met een kaartje waar ik zelf niet zo heel tevreden over ben hihihi! Het gaat om het kaartje in het vorige bericht!

Vanochtend heb ik m'n LO van de enveloppenswap af gemaakt. Ik had mijn envelop geruild met Esterina. Het is papier dat ik zelf niet gauw zou kopen, maar dat is natuurlijk de uitdaging van zo'n swap! Ik ben wel blij met het eindresultaat.



Esterina was ook erg blij met mijn envelop, die qua kleur perfect bleek te matchen met de foto die ze had meegenomen!

Vanmiddag ga ik nog even lekker verder met m'n kaart van de workshop, want die wil ik graag af maken.

Oja, ik heb uiteindelijk bijna niets gekocht bij Scrapland. Ik kon niet zo goed slagen, ik denk dat er wat dames voor mij waren die zich op alle mooie spulletjes gestort hadden hihihi ;-)

Geen opmerkingen: