About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

maandag 6 oktober 2008

Freubelweer

Pfff.... zo konden we buiten nog lekker in het zonnetje zitten en nu valt de regen met bakken uit de hemel! Ach, als je er niet uit hoeft is het niet zo erg en ik vind het altijd heerlijk freubelweer.

Carla Peicheff heeft op haar blog een tutorial geplaatst en daar heb ik van de week dit kaartje mee gemaakt:


Op de club van Tiets staat weer een nieuwe workshop. Deze keer een hele gave labelkaart (oooo wat hoop ik binnenkort die mooie Sonoma papierlijn van SR ergens te kunnen scoren). Voor de wedstrijd moest de labelkaart in thema kerst of winter zijn. En voila ... m'n eerste kerstkaart van dit jaar is gemaakt!!!

De voorkant:


De binnenkant:

1 opmerking:

Anoniem zei

Gorgeous!!! Love the pp you used.. fabulous! Thanks so much for trying out my card tutorial!! :)