About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

maandag 15 september 2008

online crop

Gistermiddag en -avond was er weer een online crop op het sa-forum.
Ik vind het echt geweldig om op zo'n manier te scrappen en de lift sprak me erg aan dus ik ben er weer eens lekker voor gaan zitten!
Ik heb eindelijk het Pink Paisley papier gebruikt dat ik al maanden in de kast heb liggen, maar nog iedere keer te mooi vond om het te gebruiken *schaam schaam*
Maar zo zie je maar... er komt altijd een moment dat ik de schaar erin durf te zetten.

Dit was de lift:


En dit is wat ik ervan gemaakt heb:


En nu ga ik me nog even voorbereiden op m'n eindgesprek, want als alles goed gaat dan krijg ik vanmiddag om 15.30 uur eindelijk m'n PABO diploma!!!!
Zooooo spannendddd!!!

1 opmerking:

Monique zei

Ik vind dit een heel mooi lootje geworden. het blijft heel mooi papier en ook een hele mooie foto.