About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

vrijdag 8 augustus 2008

It's friday!!!!!

Gisteravond heb ik een kaart gemaakt voor de kaartenchallenge op het sa-forum.
Ik wilde al een hele tijd een kaart maken van een paperbag, dus dat moest er nu maar eens van komen.
De challenge van deze maand is het gebruik van de kleur geel. Niet echt mijn favoriete kleur, maar gelukkig had ik nog wel wat papier liggen waar geel in voorkomt.

Dit issie dan:


En de tag die erin zit:

2 opmerkingen:

Tonya zei

This is sooo cool!!! Can you show me a link or give some instructions on how to make it? I would love to try. I can't read your language, though, I am sorry. Thanks!

Anoniem zei

Gorgeous card! :) Very creative!! Thanks for playing along with 2S4Y!