About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

woensdag 23 juli 2008

kaartjes, kaartjes, kaartjes

Ik heb de afgelopen dagen verschillende kaartjes gemaakt die ik nog niet heb laten zien.

Gisteravond ben ik bezig geweest met de nieuwe sketch van 2sketches4you. De dames Laura en Kazan plaatsen iedere week een nieuwe sketch en ook deze vond ik weer ontzettend leuk om te maken!



Dit weekend heb ik ook een kaartje gemaakt van de club van de crazy meiden. Harstikke leuk modelletje om te maken!


En als laatste heb ik een kaartje gemaakt voor m'n nichtje die bevallen is van een gezonde flinke dochter genaamd Nika!



Je ziet al wel dat ik lekker met dezelfde papierlijn aan de slag ben geweest, nl. van My minds Eye, 29th street market.

5 opmerkingen:

Unknown zei

love these colors together and the black titles/sentiments are fabulous on these cards :)

Katie zei

These are all so creative! Great job!

Katie

Kath Stewart zei

lots of lovely cards and love the colours you have used
kath
xxxx

Joke zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt. Prachtige papierlijn.

Tonya zei

Great work! Fabulous!