About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

maandag 24 maart 2008

Deck of me week 13

Zaterdag ben ik met mams naar Heesch geweest en wat hebben we weer heerlijk geshopt! Ik heb wat nieuw papier gekocht, cardstock, een alfabet stempelset (afgeprijsd) en een doosje clipjes. Van nieuw papier krijg ik altijd weer zo'n inspiratie dus ik ben gisteren gelijk aan de slag gegaan. Ik heb een album gemaakt waarin ik de fotoswaps ga bewaren. Het album laat ik later van de week zien want er moeten nog gaatjes in worden gemaakt.
Vanmiddag heb ik het DOM kaartje van deze week gemaakt. Het thema is: my best friend.
Natuurlijk is dat voor mij Ellen :D. Sinds we samen aan de Pabo begonnen zijn, zijn we dikke maatjes en delen we lief en leed met elkaar!

Met dit papier heb ik voor het eerst een beetje gefreestyled. Erg leuk om te doen!!!

Fijne dag nog!

Groetjes,
Marianne

1 opmerking:

Anoniem zei

Hihi ik heb je gevonden. Ik had je al gezegd dat ik het een heeeeeel mooi kaartje vond, dat vind ik nog steeds.
Hoop dat we snel klaar zijn met de PABO hoor, kunnen we ons daarna helemaal op het scrappen storten.....